Facebook Twitter Instagram YouTube flickr 

Seu electronica

AMAGA PRODUCCIONS

Descripció: 

Amaga Produccions neix fruit de la idea revolucionaria de canviar el concepte preestablert de l a màgia. L’estiu del 2016 va ser quan l’Arnau i l’Àlex van voler decidir unir-se per tal de compartir les inquietuds i voler donar un canvi radical a la màgiaconvencional.

 

Des d’ Amaga Produccions estem avorrits de les grans caixes, de transformacions sense sentit i de la idea que el mag es presenti com un ésser omnipotent.

 

Creiem que una altra màgia és possible, una màgia amb més riquesa cultural i que projecti un missatge. Que tingui un impacte sobre l’espectador i que esdevingui participatiu durant totl’espectacle.

Activitat: 
Màgia
Població: 
Lleida
Comarca: 
Segrià
Telèfon: 
Àlex Cabré 669893157 Arnau Boces, 603421122
Correu: 
amagaprod@gmail.com
Breu Sinposi: 

Avançar-se a l’efecte papallona. Això és el que pretenen Àlex Cabré i Arnau Gatz, els dos protagonistes de l’espectacle. Els espectadors són els encarregats de prendre les decisions més importants del show. Ells decideixen, modifiquen i observen l’estructura del’espectacle.

Condicions econòmiques: 

1.300€ + IVA (+ 15% descompte)

Condicions tècniques: 

   Aquest espectacle es desenvolupa en un únic acte, amb una durada de 80 minuts. El temps de muntatge és de 5 hores y el de desmuntatge de 2 hores.

Durant el show es fa servir confeti, cartes, agua... que podran embrutar la superfície de l’escenari. Tot està pensat perquè pugui ser netejat al finalitzar la representació.

 

És molt important que l’escenari no tingui pendent (0%), en cas de que no sigui així, és imprescindible comunicar-ho amb antelació a la companyia.

Pel correcte desenvolupament de l’efecte final de l’espectacle, és molt important que la ubicació del tècnic de llum i so estigui a la part més posterior de les butaques del teatre. A més a més, cal un accés des de la ubicació del tècnic fins a l’escenari, aquest accés no ha de passar en cap cas enmig del pati de butaques ni enmig de cap espectador. En cas de que no sigui així és imprescindible comunicar-ho amb antelació a la companyia.

En cas de tenir doble funció cal preveure un temps de marge per a refer el show i estris de neteja per deixar net l’escenari.

El teatre ha de facilitar a la companyia una taula que s’ubicarà al hall de l’entrada per a que els espectadors puguin escriure en uns Post-It els conceptes amb els quals els artistes realitzaran les improvisacions. Post-It i bolígrafs els proporciona la companyia.

El teatre cal que faciliti el contacte d’un responsable tècnic a la companyia.

 

La companyia viatja amb una furgoneta de 7m de llarg. Cal preveure una plaça d’estacionament gratuït el més a prop possible de la zona de càrrega i descàrrega del teatre.

 

La companyia necessita un camerino mínim per a 2 persones, higienitzat i equipat amb taules, cadires, miralls, electricitat, aigua corrent i dutxes.

 

ESPAI ESCÈNIC  

Les mesures mínimes d’escenari són:

 

Amplada de la boca

5 m

Alçada de la boca

6m

Fondària de boca a fons

6m

Amplada de la caixa escènica

9m

 

La caixa escènica ha d’estar lliure de qualsevolelement.

L’escenari ha de ser de càmera negra amb un mínim de 4 cametes de aproximadament 2m d’ample, per tal de poder fer entrar i sortir a escena els diferents materials que es fan servir durantl’espectacle.

Condicionstècniquesdemaquinariaescènica

 

La companyia porta 4 panells d’atrezzo que han d’estar alimentats cada un a 230V en directe.

És molt important que el teatre disposi, com a mínim, d’una escala frontal o lateral sense baranes, per poder accedir al públic amb total facilitat.

 

És important que en escenari es pugui fer un fosc total. En l’espectacle s’utilitzen:

  • 3 retalls amb obertura d’angle 15/32º (aprox.), dos d’ells han de ser zenitals i l’altre frontal, il·luminant la pissarra que ja porta lacompanyia.
  • 3 focus de contrast amb filtreblau.
  • 4 focusfrontals
  • Un mínim de 20 canals dímer per regular la potència delsfocus.
  • Llums de guàrdia a ambdós laterals del’escenari

Nota: El control d’il·luminació i so cal que estiguin junts per a poder ser manipulats pel mateix tècnic.

Nota1: Si l’amplada de la boca de l’escenari és superior a 14m caldrà afegir un focus extra de contrast amb filtre blau i un focus frontal.

 

Sistema d’aprovisionament acústic adequat per l’espai, amb bona cobertura i pressió òptima per a tota la zona de públic.

Taula de so amb un mínim de 6 entrades:

  • Entrada jack per el ordenador portàtil o tablet que servirà de reproductor.
  • Entrada jack per la connexió de dos micròfons sense fil dediadema.

 

(per a sales amb més de 250 localitats)

 

Ciclorama de 5x5m com a teló de fons de la boca de l’escenari.

Connexió VCA a escenari, per tal de connectar una vídeo càmera i es projecti al ciclorama. En cas de no ser possible, avisar amb antelació a la companyia.

 

Imatge Portada: